● Konkurencingas nuvažiuojamas atstumas ir galimybė patogiai įkrauti namuose: iki 470 km viena įkrova nuvažiuojamas atstumas (WLTP); naudojantis 11 kW kintamosios srovės sieniniu krovikliu ir trifaziu elektros įvadu, per valandą galima tiek įkrauti bateriją, kad įveiktumėte iki 53 km.
● Išskirtinė dinamika: 400 AG galia, 696 Nm sukimo momentas ir išmanioji visų varančiųjų ratų sistema leidžia įsibėgėti nuo 0 iki 100 km/val. per 4,8 sekundės.
● Dar išraiškingesnis dizainas: naujos elegantiško stiliaus radiatoriaus grotelės, „Atlas Grey“ spalvos priekinio buferio aerodinaminės juostos, kėbulo spalvos durų apdaila ir galinis difuzorius subtiliai paryškina „I-Pace“ išvaizdą. Už dizainą ne vieną apdovanojimą pelnęs automobilis tapo dar išraiškingesnis.
● Gausesnė bazinė įranga: pradedant nuo „R-Dynamic SE“ įrangos lygio, į bazinę komplektaciją įeina juodos spalvos apdailos detalių paketas ir deimantiniu būdu tekinti ratlankiai. Nuo šiol papildomai taip pat siūlomi 22 colių „Satin Grey“ pilkos spalvos „Style 5069“ lengvojo lydinio ratlankiai su anglies pluošto apdaila.
Nuo savo debiuto rinkoje „Jaguar I-PACE“ įvairiose pasaulio šalyse pelnė daugiau nei 90 skirtingų apdovanojimų. Neeilinis šio modelio pasiekimas – trigubas triumfas 2019-aisiais vykusiuose Pasaulio metų automobilio (angl. World Car of the Year) rinkimuose, kuriuose elektromobilis gavo aukščiausią įvertinimą dizaino bei ekologijos kategorijose ir laimėjo pagrindinį konkurso titulą. Dabar atėjo laikas į gatves išriedėti atnaujintai automobilio versijai.
„Ne vieną apdovanojimą už novatoriškus ir praktiškus sprendimus pelnęs automobilis išlaikė svarbiausius privalumus, o atnaujinus dizainą tapo dar patrauklesnis. Peržiūrėjome ir bazinės komplektacijos asortimentą, todėl dabar šio modelio įranga dar geriau atitinka klientų poreikius“, – pastebi „Jaguar Land Rover Baltics“ rinkodaros vadovas Jakubas Brodewiczius.
Subtiliai patobulintas naujasis I-PACE pasižymi dar išraiškingesniu dizainu ir gausesne įranga. Pirmą kartą pirkėjams bus siūlomos itin įspūdingai atrodančios dvi naujos metalizuotos kėbulo spalvos. Taip pat nuo šiol bus galima įsigyti ir „R-Dynamic“ įrangos lygio modelių.
„I-PACE modelis visuomet buvo įvairiapusis: jame puikiai dera dinamiškumas, tikslus valdymas, pažangios technologijos ir kasdienio naudojimo patogumas. Be savybių, kurių natūraliai tikimasi iš kiekvieno „Jaguar“ automobilio, elektromobilis turi ir kitų privalumų: jis išsiskiria minimalių pastangų reikalaujančiu sklandžiu bei tyliu valdymu. Ir toliau siūlome visai tai bei dar labiau apgalvotas komplektacijas, kuriose daugiau įrangos.
Žvelgiant į ateitį, galima drąsiai teigti, kad patirtis, įgyta gaminant elektromobilius, ir spartus technologijų tobulinimas bendradarbiaujant su mūsų lenktynių komanda, leis nuo 2025 metų pristatyti „Jaguar“ kaip prabangių šiuolaikiškų elektrifikuotų automobilių gamintoją“, – pažymi automobilių tobulinimo programos vykdomasis direktorius Nickas Collinsas.
Atnaujintas dizainas
I-PACE išorės dizaine pastebimi subtilūs, kruopščiai apgalvoti patobulinimai, kurie suteikia šiam modeliui dar impozantiškesnę išvaizdą. Elegantiškos priekinės grotelės nuo šiol dažomos efektingai atrodančia „Atlas Grey“ spalva. Toks stilius pakeitė iki šiol naudotą blizgią juodą spalvą, todėl grotelės atrodo paprasčiau ir natūraliau.
Šis patobulinimas taip pat pabrėžia modelio konstrukciją, kurioje svarbiausia – elektros pavara. „Atlas Grey“ spalva nudažytos ir oro tiekimo angas įrėminančios į ašmenis panašios vertikalios juostelės. Kitas pastebimas pakeitimas – naujas juodos ir pilkos spalvų „Jaguar“ ženkliukas.
Priekinio buferio ir durų apdailos juostos nuo šiol dažomos ne blizgančia juoda, o kėbulo spalva. Toks apipavidalinimas leido supaprastinti dizainą – jis tapo dar rafinuotesnis. Vizualiai automobilis dabar atrodo šiek tiek lengvesnis.
Dinamiškiausiose versijose, įskaitant „400 Sport“ modelį, montuojamas į akis pernelyg nekretantis bagažinės durų aptakas. Ši standartiškai drauge su 22 colių ratais komplektuojama detalė yra subtili užuomina į I-PACE galią ir dinamiškumą.
Atnaujintas I-PACE nuo šiol komplektuojamas tik su deimantiniu būdu tekintais lengvojo lydinio ratlankiais. Papildomai siūlomi išraiškingo dizaino 22 colių „Style 5069“ ratlankiai derinami prie anglies pluošto intarpų, tad nuo šiol jie dažomi „Satin Grey“ pilka spalva. Ant visų 22 colių ratlankių gali būti montuojamos universalios padangos, kurios savaime užsisandarina jas pradūrus.
Prie visų pakeitimų puikiai dera ir juodos spalvos išorės apdailos paketas. Pradedant nuo „R-Dynamic SE“ įrangos lygio, montuojamas blizgios juodos spalvos priekinių grotelių rėmelis, langų apvadai, veidrodėlių dangteliai ir gale pritvirtinami juodi markės ženkliukai.
Taip pat nuo šiol galima rinktis ir kontrastinę panoraminio stogo apdailą. Iki šiol galinė stogo dalis buvo dažoma tik kėbulo spalva, tačiau, pasirinkus naująją apdailą, jo paviršius tarsi vizualiai pratęsiamas.
I-PACE pirkėjai taip pat pirmą kartą gali rinktis satino blizgesio dažus. Siūlomi du nauji pilki atspalviai – „Eiger Grey“ arba „Carpathian Grey“.
Pavaros našumas ir dinamiškumas
Ties priekine ir galine I-PACE ašimis įrengti lengvi, kompaktiški ir itin našūs elektros motorai leidžia šiam automobiliai nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,8 sekundės. Didžiausias išvystomas greitis siekia 200 km/val.
Dėl elektromobilyje montuojamos 90 kWh baterijos viena įkrova galima nuvažiuoti iki 470 km atstumą (pagal WLTP). Prisijungus prie viešosios sparčiojo įkrovimo stotelės, 100 kW tiesioginės srovės kroviklis per 15 minučių akumuliuoja tiek energijos, kad jos užtenka 127 km atstumui (pagal WLTP) įveikti.
Trifazį elektros įvadą ir 11 kW galios sieninį kroviklį turintys vartotojai per valandą bateriją gali įkrauti 53 km atstumui (pagal WLTP). Turint tokią įrangą, baterijos įkrovimas iki 100 proc. trunka maždaug 8 valandas. Su vienos fazės įvadu ir 7 kW galios krovikliu per valandą bateriją galima įkrauti 35 km atstumui, o visiškas įkrovimas trunka mažiau nei 13 valandų.
Siekdami maksimaliai išnaudoti pigesnį elektros tarifą, vartotojai gali pasinaudoti specialia įkrovimo funkcija. Tam tereikia nustatyti norimą įkrovimo pradžios ir pabaigos laiką – daugeliu atvejų tai daryti geriausia naktį. Pasižymėjus parinktis, baterija bus įkraunama tik pageidaujamu laiku.
Vartotojai taip pat gali pasirinkti ir specialią funkciją, kuri, pasiekus tam tikrą lygį, pavyzdžiui, 80 proc., automatiškai nutraukia įkrovimą. Tai itin pravartu naudojantis viešosiomis stotelėmis, nes tuomet galima įkrauti būtent tiek energijos, kiek jos prireiks kelionės tikslui pasiekti.
Dar viena elektromobilių savininkui naudinga funkcija – išankstinis salono temperatūros nustatymas. Prisijungus prie elektros šaltinio, automatiškai šildoma arba vėsinama ne tik baterija, bet ir automobilio salonas.
Kadangi funkcija veikia vartojant elektros šaltinio energiją, nuvažiuojamas atstumas nesumažėja. Jei norite pasirinkti įkrovimo laiką arba iš anksto nustatyti salono temperatūrą, galite tai padaryti naudodamiesi jutikliniu automobilio ekranu arba „Jaguar Remote“ programėle. Kad naudotis išmaniaisiais įrenginiais būtų dar patogiau, programėlė taip pat buvo atnaujinta.
Visuose gamos modeliuose diegiama ypač sparčiai veikianti ir intuityviai valdoma „Pivi Pro“ multimedijos sistema, užtikrinanti sklandžią belaidę išmaniųjų įrenginių sąsają per „Apple CarPlay“ arba „Android Auto“. Taip pat siūloma integruota „Spotify“ programėlė bei „what3words“ navigacijos įranga.
„Pivi Pro“ multimedijos sistema drauge su visa automobilio programine įranga atnaujinama nuotoliniu būdu. Tai padeda užtikrinti sklandų naujausių funkcijų veikimą.