• Paskutinysis „F-Type“ bus įtrauktas į oficialią bendrovės „Jaguar“ paveldo kolekciją.
Šis įvykis sutampa su paskutinio „E-Type“ modelio 50 metų jubiliejumi.
• „Jaguar Daimler Heritage Trust“ (JDHT) organizacija įtraukia paskutinį pagamintą kupė
modelį ir kabrioletą į savo turtingą ikoniškų ir kilmingų eksponatų kolekciją.
• Paskutiniųjų „F-Type“ gamyba Kasl Bromidže nutraukta, tačiau jau pagamintus
modelius vis dar galima įsigyti iki 2025 metų pradžios.
• Nuo 2025 metų „Jaguar“ ruošiasi įkūnyti savo viziją naujuose visiškai elektriniuose
modeliuose.
Paskutinis bendrovės gamykloje Kasl Bromidže (Castle Bromwich) pagamintas „Jaguar F-
Type“ automobilis jau netrukus bus įtrauktas į prekių ženklo paveldo kolekciją. Šis įvykis
sutampa su 50 metų jubiliejumi, kai nuo konvejerio nuriedėjo jo legendinis pirmtakas,
paskutinysis „Jaguar E-Type“.
Pats paskutinis pagamintas „F-Type“ yra žalia „Giola Green“ spalva nudažytas kabrioletas su
5 litrų darbinio tūrio V8 varikliu. Dėl juodo stogo ir „Tan Windsor“ odinio salono jis panašus į
1974-aisiais surinktą paskutinį „E-Type Series III Convertible“ modelį su 5,3 litro V12 varikliu.
Šis ypatingas „F-Type“ bus perduotas „Jaguar“ istorijos saugotojams – „Jaguar Daimler
Heritage Trust“ (JDHT) organizacijai. Jis prisijungs prie savo pirmtako „E-Type“, esančio
oficialioje „Jaguar“ paveldo kolekcijoje, ir dar šiais metais dalyvaus daugelyje ypatingų
renginių ir veiklų.
Tiek „F-Type“, tiek „E-Type“ gamyba buvo nutraukta beveik tą pačią dieną. Abu jie buvo
atsidūrę ant naujos ir įdomios eros slenksčio. 1974 m. paskutinis „E-Type“ buvo keičiamas
radikaliuoju „Jaguar XJ-S“, o paskutinis „F-Type“ buvo pagamintas „Jaguar“ ruošiantis dar
drąsesnei transformacijai – ketverių durelių elektrinio GT klasės modelio debiutui, kuris
neprimins nė vieno prekių ženklo automobilio. Šis elektromobilis debiutuos jau 2025 m.
„Vienintelis dalykas, kurio visuomet troško „Jaguar“ įkūrėjas seras Williamas Lyonsas, – kad
įmonė visuomet žvelgtų į ateitį, atlieptų laikmečio poreikius ir būtų originali. Šis derinys beveik
šimtmetį buvo „Jaguar“ tobulėjimo pagrindas. Jis leido mums sukurti šiuolaikinės britiškosios
prabangos produktus“, – sakė koncerno „Jaguar Land Rover“ vykdomasis direktorius
Rawdonas Gloveris.
„Šiandien, kai minime „F-Type“ ir visų mūsų inovatyvių sportinių „Jaguar“ automobilių 75-erių
metų jubiliejų, taip pat laukiame naujos eros pradžios. Iš naujo įkūnysime ir dar aukščiau
iškelsime „Jaguar“ prekių ženklą. Skatinsime klientų įsitraukimą į kūrybinį vyksmą ir
bandysime juos įkvėpti kaip niekas kitas“, – pridūrė jis
„F-Type“ modelis pirmą kartą buvo pristatytas kaip kabrioletas 2013 m. Jis buvo pirmasis „Jaguar“ dvivietis sportinis automobilis po beveik 40 metų pertraukos. Modelis sulaukė visuotinio pripažinimo ir 2013-aisiais geriausio pasaulio metų automobilio rinkimuose laimėjo nominaciją už dizainą. Kupė versija debiutavo po metų.
Iš viso pagamintas 87 731 „F-Type“ automobilis. Juos vis dar bus galima įsigyti iki 2025 m. pradžios. JDHT įrašai rodo, kad „Jaguar“ pagamino 72 528 „E-Type“ automobilius ir baigė gamybą specialia 50 automobilių serija. Visi, išskyrus vieną joje, buvo nudažyti juodai, o priešpaskutinis automobilis buvo padengtas „British Racing Green“ žalia spalva. Jį įsigijo privatus „Jaguar“ kolekcininkas.
Abu automobiliai bus įkurdinti JDHT būstinėje Geidono (Gaydon) mieste kartu su paskutiniais XE, XF ir „XF Sportbrake“ modeliais, kurių gamyba taip pat buvo neseniai nutraukta.